Předmluva
Předmluva k českému vydání
- ÚVOD
- HISTORICKÉ SOUVISLOSTI
- VLIV PŘÍBUZNÝCH OBORŮ
- Filosofie
- Sociologie
- Psychologie
- Kognitivní psychologie
- Pedagogika
- ZAVÁDĚNÍ INTERNETU DO ŠKOL
- Co je to internet
- Připojení do internetu
- Provoz
- Kontrola přístupu
- Zkušenosti ze zahraničí
- ZPŮSOBY UPLATNĚNÍ INTERNETU VE VZDĚLÁVÁNÍ
- Stroj na učení
- Zdroj informací
- Komunikační nástroj
- Pomocník učitele
- Pomocník studenta
- Distanční vzdělávání
- Umělá inteligence
- METODIKA APLIKACE INTERNETU VE VZDĚLÁVÁNÍ
- Instruktivní přístup
- Konstruktivní přístup
- Internet doma
- Globální prostředí
- Projektová výuka
- INTERNETOVÉ PROJEKTY
- Mezilidské vztahy (taxonomie a příklady)
- Sběr a vyhodnocování dat (taxonomie a příklady)
- Řešení problémů (taxonomie a příklady)
- Příprava na účast v projektu
- Realizace vlastního projektu
- HLAVNÍ SLUŽBY PRO EVROPSKÉHO UČITELE
- Projekt Socrates
- European Schoolnet
- ESP
- Tématické sítě Comenius
- VZDĚLÁVÁNÍ PRO NOVÉ MILÉNIUM
- Výsledky mezinárodního výzkumu OECD - PISA
- Výzkum OECD/CERI - ICT a kvalita vzdělávání
- Výzkum IEA - SITES
- Kam spěje vývoj vzdělávacích technologií
- Rizika dalšího vývoje
- ZÁVĚR
- LITERATURA
- DALŠÍ ONLINE STUDIJNÍ MATERIÁLY
|