Práce se detailně a systematicky zabývá procesem optimalizace statické 3D scény, původně vytvořené z fotogrametrických dat.
Ukázky studentských prací
Návrh a implementace funkčního prototypu programovatelné desky Capyboard, postavené na platformě ESP32, spolu s vypracovanou dokumentací postupu výroby a podpůrnými materiály pro práci s tímto zařízením ve výuce.
Webová aplikace názvem CodeBlockie přináší prostředí pro řešení úloh za použití blokově orientovaného jazyka Blockly.
Proč si nepostavit robota využitelného v praxi? Třeba tkalcovský stav se stavebnicí LEGO Mindstorms EV3 Education. Robotika hravě a zábavně.
Ondřej Pfrogner vytvořil ukázky aplikací ve SCRATCHi, které souvisejí s fyzikou. Programy pro SCRATCH jsou v příloze bakalářské práce včetně návodu (metodiky) na jejich tvorbu.
Interaktivní aplikace VR představující prostředí vojenského muzea s detailně zpracovanými ukázkami různých zbraní.
Návrh vlastního výukového www portálu určeného pro podporu výuky grafiky na základních a středních školách.
Hra, webová aplikace Záskok na 221B Baker Street je inspirována anglickou deskovou hrou 221b Baker Street od společnosti Gibsons, Sutton, Surrey, SM1 4AF.